Klantenservice

 

Contact gegevens ByWinki
 
Openingstijden
U heeft een klacht
Bestellen in de winkel van ByWinki
Prijzen / Betaalwijze
Verzenden / Verzendkosten
Aansprakelijkheid / Garantie
Leveringstermijn
Ruilen/retourneren van een artikel
U wilt uw bestelling afhalen




































Openingstijden

  • De klantenservice van ByWinki is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00




Terug naar boven





































U heeft een klacht

  • Heeft u een klacht of suggestie, stuurt u dan een e-mail aan rosita@bywinki.nl We nemen iedere klacht serieus in behandeling. Wij streven erna binnen 5 werkdagen een reactie te geven op uw klacht, vraag of suggestie.
  • U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice per telefoon: 076 - 88 97 800 De klantenservice van ByWinki is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00




Terug naar boven





































Bestellen in de winkel van ByWinki gaat via een paar eenvoudige stappen.

  1. Klik bij het gewenste artikel op bestel,
  2. Controleer uw bestelling in de winkelwagen en klik op volgende stap,
  3. Vul uw naam en adres gegevens in en klik op volgende stap,
  4. Kies een betaalmethode,
  5. Controleer nogmaals uw gegevens en klik op verzenden.




Terug naar boven

































Prijzen

De door ons genoemde prijzen zijn in euro's, inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten. Prijswijzigingen, wijzigingen in de Algemene Voorwaarden en drukfouten voorbehouden.

 

 

Betaalwijze. U kunt uw bestelling op de volgende manieren betalen:

  • Bankoverschrijving;

    U kunt het totaalbedrag overmaken naar bankrekeningnummer Abn-Amro 57.16.63.796 - t.n.v. ByWinki

    IBAN: NL57ABNA0571663796
    BIC/SWIFT: ABNANL2A

    Let op: vergeet niet uw ordernummer te vermelden bij de betaling!

  • Rembours;

    U betaalt rechtstreeks aan de TNT Post medewerker op het moment dat u het pakketje ontvangt. Zorgt u dus dat u het gehele bedrag, contant in huis heeft wanneer de TNT Post medewerker langs komt. Treft de TNT Post medewerker u niet thuis, of heeft u het gehele bedrag niet bij de hand, dan krijgt u van de TNT Post medewerker een afhaalbericht. Het pakket wordt dan voor u klaargelegd op een postkantoor bij u in de buurt. Het pakket blijft vervolgens nog twee weken lang op het postkantoor liggen. Op het postkantoor kunt u vrijwel altijd ook pinnen voor uw het voldoen van uw bestelling.

    Voor bestellingen met betaling onder rembours brengen wij € 6,- in rekening (+ de normale verzendkosten)

    Een remboursbetaling is niet mogelijk voor een verzending buiten Nederland.

  • Paypal /Creditcard;

    U betaalt electronisch via PayPal. U betaalt met uw eigen e-mailadres en wachtwoord. U hoeft geen saldo aan te houden. Bij Credit Card betalingen hoeft u geen acount te hebben bij PayPal. Kijk voor meer informatie op de website van PayPal

  • iDEAL;

    Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL

  • Mister Cash/Bancontact;

    Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten.

    U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van Bancontact/Mister Cash, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden of speciale software moet installeren.

    Is mijn online betaling veilig?

    Uw online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider ICEPAY. ICEPAY maakt het online betalen in deze webshop mogelijk door online betaalmethodes als Mister Cash aan te bieden en ICEPAY zorgt voor de afhandeling van uw transactie. ICEPAY is alleen verantwoordelijk voor de afhandeling van uw betaling en heeft geen invloed op de levering van uw online aankopen.

    U kunt op de website van ICEPAY aanvullende informatie vinden over uw online betaling via ICEPAY.

  • Klarna Factuur;

    Achteraf betalen met Klarna Factuur
    Koop nu - betaal pas over 14 dagen!
    Als u kiest voor een betaalmethode van Klarna ontvangt u altijd eerst het product
    thuis en heeft u 14 dagen de tijd om te betalen. De factuur wordt per post of per mail verstuurd. De betaling hiervan dient u binnen 14 dagen aan Klarna te voldoen, zoals aangegeven op de factuur. Uw order mag maximaal een waarde hebben van € 250,-. Door voor deze betaalmethode kiezen gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden van Klarna. ByWinki rekent u € 1,95 administratiekosten voor het gebruik van deze service

  • Let op: vul uw gegevens naar waarheid en zo compleet mogelijk in. Op basis van uw gegevens vindt een kredietcheck plaats. Deze check kijkt of u in aanmerking komt om met Klarna te betalen. Lukt het de eerste keer niet, geen nood - dit kan ook door een typefout komen. Controleer daarom uw gegevens en probeer het gerust nog een keer. Wordt u onverhoopt toch geweigerd door Klarna, dan bieden wij u een alternatieve betaalmethode aan.

    Om gebruik te kunnen maken van Klarna, dient u 18 jaar of ouder te zijn.

    Stapsgewijs betalen met Klarna!

  • Bestel en betaal via Klarna Factuur
  • Vul uw gegevens naar waarheid en zo compleet mogelijk is.
  • Uw bestelling wordt verzonden en u ontvangt per post of per e-mail uw factuur.
  • Betaal uw factuur binnen 14 dagen zoals aangegeven.
  • Door te kiezen voor deze betaalmethode gaat u akkoord met de voorwaarden
    van Klarna.
  • Orderwaarde maximaal € 250,-.
  • Eerst zien, dan pas betalen. Veilig en simpel.

    Klarna Account.

    Als u kiest voor Klarna Account ontvangt u een factuur thuis, waarbij u zelf kunt
    bepalen of u deze in zijn geheel of in termijnen wilt betalen. Wanneer u kiest voor
    een deelbetaling, ontvangt u maandelijks een overzicht waarop al uw aankopen met deelbetaling worden gezet. Het bedrag dat u dan maandelijks moet betalen is minimaal€ 6,95, maar altijd tenminste 1/24ste van het totaalbedrag.

    ‘Let op, geld lenen kost geld.’
    Heeft u nog vragen, of komt u niet door de kredietcheck? Neem dan contact op met de
    klantenservice van Klarna.
    Email : klantenservice@klarna.nl
    Telefoon : 020 808 2852

 

 


Terug naar boven





































Verzenden

Bestellingen uit Nederland worden verzonden met Parcelware van PostNL. Bestellingen uit België worden verzonden met TNT Pakketservice.

Verzendkosten Nederland

Voor alle bestellingen die door de brievenbus passen betaalt u € 2,50 verzendkosten. Voor het versturen van een pakket betaalt u € 6,75. Bij een bestelling vanaf € 50,- hoeft u geen verzendkosten te betalen.

Let op: bij betaling onder rembours zijn wij genoodzaakt € 6,- "rembourskosten" in rekening te brengen. In totaal komen de verzendkosten bij het versturen onder rembours dus op € 7,50.

Verzendkosten zijn inclusief BTW

Verzendkosten buitenland

Verzendkosten buiten Nederland vanaf € 4,50. De werkelijke verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en de bestemming van uw bestelling.

Bekijk hier de tarieven van PostNL

Verzendkosten zijn inclusief BTW





Terug naar boven





































Aansprakelijkheid / Garantie

By Winki is niet aansprakelijk als PostNL later bezorgt dan de richtlijnen die zij hiervoor aangeven. ByWinki is niet aansprakelijk als de bestelling die door de klant is afgeleverd bij PostNL zoek raakt of beschadigingen oploopt tijdens verzending. Neem nooit een beschadigt pakket in ontvangst hiermee vervalt uw recht.





Terug naar boven





































Leveringstermijn

Wij streven erna te verzenden binnen 3 werkdagen na betaling, maar in drukke tijden, geval van ziekte of vakantie is de uiterste leveringstermijn 30 dagen.

Levering van alle artikelen geld zolang de voorraad strekt.

In vakantieperioden dient u rekening te houden met langere levertijden.





Terug naar boven





































Ruilen/retourneren van een artikel

U kunt een artikel ruilen of retourneren u heeft hier voor 14 dagen bedenk tijd. U dient een retourzending binnen 14 dagen te melden via rosita@bywinki.nl U hoeft hiervoor geen reden te hebben, mits de artikelen onbeschadigd zijn en indien mogelijk voorzien van de originele verpakking. Retourkosten zijn voor uw rekening. Na ontvangst van het artikel wordt het aankoopbedrag plus verzendkosten binnen 7 dagen op uw rekening teruggestort. Retourzendingen die niet vooraf zijn gemeldt, en retourzendingen zonder betaalde verzendkosten nemen wij niet aan.

U kunt uw retourzending zenden aan:

ByWinki
Roeselarestraat 63
4826 JA Breda
Nederland





Terug naar boven





































U wilt uw bestelling afhalen.

U kunt uw bestelling eventueel ook ophalen in Breda. Graag afspraak maken via e-mail.

Contact gegevens ByWinki



Terug naar boven



ByWinki... Opvoeden met een knipoog!

Volg je pakket van bestelling tot bezorging, en beslis zelf op welke dag en locatie je pakket bezorgd wordt.

PostNl

KIND MET OVERGEWICHT?
Neem eens een kijkje op de website van
Lekker Puh!!!
gewichtsbeheersing voor jongeren.
Lees hier wat
Ingrid Stieber Oprichtster & consulente van Lekker Puh!!!
schrijft over positief opvoeden en ByWinki.

Opvoeddeskundige aan het woord over opvoeden met een beloningsbord.

Lees verder...

Ga naar beloningsborden voor het complete overzicht beloningsborden en kalenders